fredag 30. november 2012

Julehandel...

Jeg dro en dag ut på julegavehandel og kom hjem med veskene fulle av ting jeg selv bare "måtte" ha.
Siste tilskudd til de fra før av overfylte skapene er dette servicet fra Höganäs. Glimtet til med rødt og gjemte meg bak unnskyldningen : "Jammen vi må jo ha flere middagstallerkener til jul!" 

Så var det å sette igang med lappeplukking da. 
Jeg simpelthen hater klissete, ekle, uhygieniske klistremerker på tingene mine!
ÆSJ!
De på undersiden går veldig greit på Höganäs-artikler, værre er det med de små på "spisesiden" av produktene. Siste rest av lim ga tilslutt opp i kokende vann ispedd salmiakk.

Fryd og glede! Rene og røde kan jeg så begynne "pare" dem med ulike Green Gate saker jeg har akkumulert i løpet av siste år.

Tror dette blir bra. Green Gate kan ofte bli litt travelt om man bruker dem alene. Litt overdose mønster etter min smak, men elsker sånne små romantiske innslag som de utgjør. Jeg har jo en liten romantiker i magen.

Når jeg tenker meg om så har jeg et par andre juleserviser jeg kan bruke deler av sammen med disse ensfargede fra Höganäs; Engleservise fra Porsgrunn Porselen som det dessverre er klin umulig å kjøpe deler til lenger, og Nisseserviset fra samme etablissement.
Julelykke!

Summary: I have been out shopping christmas gifts. When I returned back home, I had bought myself tableware and not so much christmas gifts.
We really need some new plates for chrismas...i am sure...kinda...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar