søndag 2. desember 2012

Helgepyssel - nagler og Norgesglass

Jeg vet, jeg burde gjort et eller annet julete denne første helgen i desember, men så ble det et litt mer "rocka" innfall som ble prioritert istedet.

Det hele begynte med at jeg var med Lille-Hetty for å kjøpe en jakke. Så stakk vi innom Hennes&Mauritz, og der kom jeg over dette beltet...
Jeg fikk en idé om å bruke deler av beltet som håndtak på en skuff på et salongbord, som jeg de siste fire månedene har holdt på å pusse opp ... muligens ferdigstilles det i løpet av nærmeste framtid, forhåpentligvis i inneværende år(hundre).

Restene av dette vakre naglebesatte beltet festet jeg til to norgesglass-lokk med litt Tec7 (en kvinnes beste venn) og ståltråd.

Jeg er klar over at jeg innimellom sliter med litt tacky, harry smak, men jeg synes faktisk disse ble litt kule.

Når jeg en gang i framtiden får et nyoppusset salongbord med naglebesatt skuffehåndtak så blir dette et fantastisk team...eventuelt totalt overkill.

Vi venter i spenning.

Ok, slenger meg litt juleoppdatering også da.
Fredag kveld/natt kom jeg plutselig på at det jo var 1.desember dagen etter,og Lille-Hettys julekalender lå i ca 24 biter ennå. Tape og stiftepistol sørget for at alt var i forskriftsmessig advents-stand tidlig lørdag morgen.

Lille-Hettys pakkekalender henger klar på sin faste plass i kjellerstua.

Summary: For this weekends crafts project I needed a stud belt and a couple of mason jars. Now I have two lanterns that rock.
Late friday night I had to put the final touch to Lille-Hettys advent calendar. As the previous years the calendar has its traditional spot in the basement living room. Ah...I love traditions!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar