søndag 11. november 2012

Helgepyssel

Jeg har vært syk og tilbrakt usedvanlig mye tid i sengen i det siste. 
Det er riktignok bare en liten forkjølelse som har satt meg ut av spill, men det har vært nok til at jeg har tatt det som en mann og forberedt meg mentalt på det værste.

 Mens jeg lå i sengen min i natt så kom jeg til å tenke på at jeg burde muntre meg opp ved å pynte litt til jul. 
God idé!

 Her i huset er det egentlig bestemt ved avstemming (2 mot 1) at julerelaterte objekt først kan settes fram når det blir advent. Siden jeg er den ene som stemte mot dette hårreisende dårlige forslaget så leter jeg støtt og stadig etter smutthull. 

Så tenkte jeg at siden jeg er syk så bør jeg få viljen min, og om man pynter bare litt og bare på soverommet så har vel ikke det så mye å si lissom. 

 Anyway, nå er hyllen på sengegavelen fylt med levende lys, og "Elgen" har fått julekuler i geviret. 
Fryd og glede!
Ønsker dere alle en riktig god førjulstid!

Summary: I've been sick and spent a great amount of time in bed this week and weekend. Last night I got the good idea to decorate my bedroom for Christmas ... since I was stuck in the room anyway. 
Just some lights and mini Christmas ornaments in my "Moose's" antlers.
I love Christmas and feel the decoration made ​​my horrendous cold so much better. 
Hope you all have a great pre-Christmas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar