tirsdag 13. november 2012

God dag, mann økseskaft


Samtale i heimen:
Snekker'n: Vil du ha en kopp kaffe, vennen min?
Jeg: Nei takk, elskede.

Snekker'n: Vil du ha melk eller sukker i kaffen din, snuppelupp?
Jeg: Ingenting, takk, for jeg skal jo ikke ha kaffe, kjære!

Snekker'n: (avgir ropende rapport fra kjøkkenet) Jeg vasker bare ut av koppene vi brukte i går jeg, min lille due!
Jeg: Ok...

Snekker'n kommer inn i stua med en kopp kaffe i hver hånd: Her er kaffe'n din, min vakre møy!

...også påstår enkelte at menn aldri lytter?!

Jeg er forresten blitt litt betongfrelst siste tiden, og siden jeg brant inne med litt mørtel etter noen prosjekt, så måtte jeg jo lage disse:

Formen er, som dere kanskje skjønner, sånne hvite plastbeger. 


Videre plan for natten er å modifisere klær. Kjempegøy!



Summary:
Conversation at home:
Snekker'n: Would you like a cup of coffee, Love Boodle?
I: No, thank you, Darling.

Snekker'n: Do you want milk or sugar in your coffee, Mookie-Pookie Bear?
I: Nothing, thanks. I don't want any coffee, Honey!

Snekker'n: (shouts from the kitchen) I just wash the coffee mugs we used yesterday, Cutie Pootie!
I: Ok ...

Snekker'n comes into the living room with a cup of coffee in each hand: Here is your coffee, Schmooooky Pookie Pooo!

... and some people claims that men never listen?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar