onsdag 21. november 2012

Et nytt prosjekt på gang

I det siste kan jeg skryte av å ha jobbet i skogen. Det vil si jeg var hos en venninne og klipte kvister som jeg har planer for.

Dessverre er kvistene så friske og fine ennå at de ikke er noe morsomme å lage ting av. De må nok tørke litt. Og da kom jeg på at jeg jo kunne bruke dem som en liten dekorasjon mens de tørker. Så jeg fylte opp en vase og satte dem til allmen skue. Syntes det faktisk ble litt pent.

Ellers så må jeg informere dere om at jeg har hatt en nær-kjendis opplevelse. Det morsomme er at jeg ikke skjønte at det var en kjendis før timer etter møtet. Syntes jeg hadde sett trynet hans før, men kom til at han lignet litt på en jeg gikk på barneskolen sammen med.

Nå er jo jeg så utrolig diskret og kan ikke risikere min posisjon som kjendis-mingler ved å slarve om alle jeg møter. Jeg er heller ikke av de som frenetisk adder dem på facebook med det samme jeg kommer meg på nett. Derfor får dere dessverre aldri vite hvem jeg møtte, med mindre dere frekventerte nrk-kantina ved lunchtider i dag og overhørte hvordan vedkommende kjendis i varme ordelag fortalte om den utrolig vakre og hyggelige kvinnen han hadde hatt æren av å hilse på.

Summary: I have been at the farm of some friends of mine and collected some twigs. I have a new project in mind. But first the twigs have to dry out. I desided to let them be a part of the interior while they dry.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar