fredag 25. juli 2014

Inspirert av Ernst...

Jeg har sett "Sommaren med Ernst"...

Jeg har lenge vært Ernst-fan, men nå har jeg tatt helt av og kommer under kategorien "Ernst-frelst". Faktisk, om jeg går inn i meg selv og er dønn ærlig, så ville jeg, om Ernst hadde ledet en skummel sekt hvor man måtte ofre blod og spise rått moskuskjøtt, uten tvil blitt med i den...til og med om jeg måtte betale for det!

Så da jeg fikk nyss i at Ernst hadde et knippe produkter til salgs så var jeg ikke vanskelig å overtale.
http://www.ernstkirchsteiger.com/
Jeg har nå endt opp med en samling av Ernsts krydderpinner (er det et ord?) ved navn "Odla". Alt vel så langt, og jeg sovnet med et smil om munnen den kvelden bestillingen var lagt inn. Morgenen etter begynte imidlertid fornuften å melde seg...

Nå sitter jeg og river meg i håret fordi jeg overhode ikke er krydderhageeier. Dette er hva jeg har å by på...grunnen til at de står på trappa er vel at de er på vei ut og bort fra meg.

Nå må jeg altså anlegge en jævla krydderhage! Bare fordi Ernst er så koselig, lager så fine ting og får meg til å tro at også jeg kan få grønne fingre! ALT ER ERNSTS SKYLD!

Summary:
I have bought myself these spice sticks (I haven't the faintest idea of what they are called...in any language). They are meant to show what spice are growing where. The problem is that I only have two spices...both almost dead. I now have to make a fucking spice garden...

1 kommentar:

  1. Haha! Herlig!

    Kan anbefale deg å kjøpe urter på hagesenter og plante de i en pallekarm med litt god jord og hønsemøkk. Da gror det av seg selv og du kan høste gjennom hele sesongen.

    SvarSlett