torsdag 17. juli 2014

Farger igjen...

Før fotball VM så jeg en dokumentar om det nederlandske landslaget og hvor uheldig de hadde vært i VM opp gjennom tidene. Mer skulle ikke til for å vekke min empati. Jeg var ihuga Nederlandsupporter fra da av. Og da jeg stakk innom Kremmerhuset og oppdaget det var salg på diverse orange detaljer så kunne jeg jo ikke annet enn å åpne lommeboka.

Og inspirert av de grå putene med orange knapper så gikk jeg igang med å sy nye trekk til utesofaen. Hm..."nye" er kanskje å overdrive. Sannheten er vel heller den at sofaen aldri har fått noe ordentlig trekk siden den så dagens lys. Vel, nå har den omsider fått trekk...et grått, sydd av lin fra det eksklusive etablissementet IKEA.

Jeg står litt på avstand og ser på fargene, men er ikke helt komfortabel. Vi får se hvor lenge det varer. Jeg mener...det er jo sommer og alt mulig; man bør jo slå om seg med farger, så dette er jo en fin og lett begynnelse. Orangefargen er jo sååå forsiktig og behagelig. Stakkars Nederland som heller ikke denne gang fikk dratt seier'n (ballen) i mål.

Summary:
Yet again I try to add colours into the interior.
It is summer, and all of my neighbors have filled their gardens with colours. I will not be the dull, grey woman, so I really hope everyone notices the orange colour on my porch!
Even my lawn is colourless...it is dried out and all the green grass is now sort of greyish brown. I actually think of spray painting it green again, but are afraid someone will see me and have me submitted to an institution.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar