lørdag 1. juni 2013

Nytt prosjekt...

Nå har jeg kjørt igang et prosjekt jeg lenge har gått og tenkt på. Nemlig å  bli kvitt denne lilla veggen på gjesterommet. Jeg har lenge forsøkt skjule fargen ved å plassere et digert hvitt kleskap foran den, men det hjelper ikke så mye.

Ja, jeg skal innrømme jeg selv har vært delaktig i at veggen ser sånn ut, men det var Lille-Hetty som ville det. Det var en gang hennes rom. Og sammen handlet vi maling og satte igang. Lille-Hetty fikk nok en måned etter og flyttet ned i kjelleren hvor hun malte veggene lys rosa istedet.

Så til nå er det våre overnattingsgjester som er blitt beæret med å måtte bo med denne fargen på veggen. 

Ja, jeg vet at lilla er sååå in, og sååå fresh og fortreffelig. Dessverre har jeg for mye personlig smak til å kunne leve med denne syke fargen lenger.


Underveis-bilde:
Da vi tok av gulvlistene oppdaget vi at det ikke bare er Lille-Hetty og meg som har sørget for en fargerik tilværelse.

Er for lat til å kvitte meg med fiskebenstrien. Maler bare over og smiler like bredt :-)

Nå krysser vi fingrene for god malingstørk.

Summary:
I'm just painting this awful purple wall. The color makes me crazy. 
As you can see, it all will become O' so heavenly plain white.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar