torsdag 6. september 2012

Sommerens prosjekt

Vi kan vel trygt erklære sommeren for avgått ved døden på denne tiden av året. Den var ikke mye å skryte av i år, og ikke alle planlagte prosjekt er kommet i boks, men man må jo passe på å ha noe å gjøre neste sommer også. Helt tilfeldig er de aller kjedeligste jobbene slik som å pusse og lakke verandagulvet, samt male huset, utsatt til neste år.

I år rakk vi akkurat få ferdig sittegruppen vår.

Det er vel rett nok på vei ut, men jeg har alltid hatt sansen for paller, så pallesofa ble det her i huset også...



...med tilhørende kabeltrommel-bord.

Jeg kan jo aldri få en bordplate som er stor nok til alle glass, kopper og generelt kaos jeg på magisk vis samler rundt meg hvor enn jeg slår meg ned. Løsningen ble å støpe bordplate til kabeltrommel-bordet...jeg lider jo av en liten betongdille for tiden...
Enkelte av pallene var litt skitne og hadde pådratt seg stygge flekker, så alt ble beiset hvitt....og dynget ned med hvite puter.
Jeg kom aldri lenger enn å ha "midlertidige" trekk på madrassene. Dette var delvis på grunn av at jeg hadde lagt det innkjøpte utemøbel-tekstilet på et meget "lurt sted". Det kommer vel til rette på lillejulaften kan jeg tenke meg.
Ferdig!
Skål!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar