lørdag 8. september 2012

Helgepyssel - tekstiltrykk


Da er det lørdagskveld, og mens andre mennesker sitter klistret til skjermen og ser på lørdagsunderholdning av ymse slag så ligger jeg på gulvet og pimper opp sengetøyet vårt.
Jeg har ikke kommet på dette selv, men stjeler ærlig og redelig idèen. Skulle så gjerne ha linket til opprinnelsesstedet, men klarer ikke for mitt bare liv å huske hos hvem jeg så dette. 
Jeg spritet opp malingen ved å blande i glittermedium...
Nå glitrer vi riktignok endel fra før her i huset etter at undertegnede hadde en liten glitterulykke på yogamatten sin. Det som skjedde var at jeg med åpne glitterbokser snublet i et par feilplasserte manualer og mista halvparten av boksenes innhold på min lilla matte.
Har noen forsøkt fjerne finkornet (faktisk så finkornet at jeg lurer på om den er tenkt benyttet til ulike nanoteknologiske prosjekt)glitter fra en yogamatte?
Det har jeg.
Umulig!
Resultatet av sånne glitterulykker er at alle på en måte blir påvirket. Glitter klistrer seg til hva det skal være.

Blandefatet er mitt "nye" Rørstrand serveringsfat funnet på loppis.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar