mandag 10. september 2012

Hjemmealene-helg og Dymokjærlighet


Hjemmealene-helg og god tid til å gå gjennom alle viktige TV-program vi har tatt opp siste månedene. 

Den der opptaksdingsen er litt humørsyk og behøver massive mengder TLC for å kunne bidra til hjemmekosen foran TV'n. Når harddisken er halvfull blir den helt krakilsk og ser ut til å nekte ta imot mer søppel. Mulig den forsøker fortelle oss at nok er nok og at vi bør vurdere TV-vanene våre. Jeg krysser bare fingrene for at den holder stand inntil vi får en ny ramlende ned i fanget om en måneds tid.

Nå er det enkelte program vi aldri kan slette. Blant annet ymse mini-innslag fra/om Smøla eller Snekkern's opptredener. De må jo gjemmes til evig tid...selv om vi aldri ser på dem. I tillegg er det en samling musikk-program som absolutt ikke kan slettes, og som vi faktisk ser/hører innimellom.

Helgens underholdning besto blant annet av en imponerende samling interiørprogram. Greit nok. Oppussing er alltid en innertier.

Favoritten er imidlertid "Pinlige sykdommer". 
Need I say more?!

Dette programmet imponerer meg på mer enn én måte: 

1. Mennesker som er så beskjemmet over diverse plager at de aldri har fortalt livsledsagerne sine om dem, og i flere år har levd med dem uten å tørre oppsøke lege...men som gjerne stiller opp på tv for å blottlegge både det ene og det andre. De burde fått kongens fortjenestemedalje i folkeopplysningens tegn.

2. Mangelen på intimhårfjerning. Synes å huske en undersøkelse hvor det kom fram at 90% av jenter sverger til intimhårfjerning, og guttene ligger hakk i hæl. Det interessante er at disse aldri stiller opp i "Pinlige sykdommer". Til stadighet blottlegges imponerende hårete underliv. Og jeg klarer ikke la være se på. Mulig er det bevisst fra legenes side at hårete underliv velges når underliv først skal vises fram. Leger vil jo helst at alt skal være naturlig. Vi skal lures til å tro at deler av kroppen skal være så behåret at man først etter et minutt skjønner det faktisk er ei fitte vi sitter og glor inn i.

Jeg skal være såpass åpen at jeg innrømmer underlivene er favoritten min. Rumper og mann-/dame-tisser slutter aldri fascinere. Jeg er innmari glad for å være så ufattelig uvitende da jeg valgte få barnet mitt. Det skal sååå aldri gjentas! Man får jo alle mulige problemer etterpå. Tarmen kollapser, vaginaen går i oppløsning, hormonene går amok og hjernen kortslutter. Definitivt ingen flere hjemmelagde barn her i huset!

Jeg vil heller dedikere mest mulig tid til dymoene mine.

I tillegg til å glo på TV, så har jeg jo hatt kvalitetstid med dem begge i helgen:






Fikk også satt på plass to små bokhyller jeg har utsatt for en aldri så liten "makeover":
Før:


Etter:

Nå skal her være rent, pent og kjemisk fritt for rot...lover iallefall å forsøke...
Alt ukastbart, men akk så usorterbart, rot som hadde tilhold i hylla fra før er nå henvist til en usikker framtid i den svarte skinnsofaen i kjellerstua...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar