lørdag 5. april 2014

Minnerik innredning i interiøret

Månedens NIB utfordring er "Hvordan innreder du minnerikt med foto i interiøret?" 
Arti' formulert spørsmål, og jeg slenger meg med med stor entusiasme. 
Entusiasmen skyldes kanskje at jeg befinner meg midt inn i mitt siste prosjekt "Benkeplatefornying", men heldigvis smitter den lett over på andre felt i livet også, sånn som å innrede interiøret minnerikt med foto. 


Nå har disse oppslagstavlene ikke vært en ny oppfinnelse akkurat. De har stått noen år nå, men innholdet forandrer seg litt med tiden. Noe plukkes ned, mens noe annet kommer opp. Washi-tape gjør det hele veldig enkelt. Jeg har til og med fått plass til min hjemmelagede betongklokke. Null hull i veggen :-)



Grunnen til oppslagstavlene er rett og slett at jeg som så mange andre har gipsvegger. En forferdelig ting spør du meg, siden ingenting kan henges opp uten at det blir gigantiske hull som må sparkles, pusses og males igjen senere. Jeg er bedagelig anlagt, så derfor fant jeg fram til disse platene...som egentlig har vært hyller på furtebua mi engang for lenge siden.



Det interessante (i den forstand hobbyplater kan bli interessante...) med disse platene er at jeg akkurat har kjøpt inn svart maling for en liten oppdatering av dem. Tror svart vil funke bedre. Alt blir så mye finere med svart bakgrunn...synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar