fredag 18. april 2014

Langfredagspyssel - lek med betong

Som dere ser så fortsetter jeg å lage unyttige ting. Jeg klarer lissom ikke la være.

Fordi jeg er tilhenger av å bruke absolutt alt, og ikke kaste en dritt, så hentet jeg likegodt fram de tomme vinflaskene fra resirkulerings-spannet, og dynket dem med betongen som var igjen etter at den siste delen av kjøkkenbenken ble støpt ferdig.

Hovedtanken var at flaskene skulle bli grå slik at de matcher spisebord og stoler på verandaen. Tenkte bruke dem til vaser. Altså skal jeg ha blomster i dem, men siden jeg også fikk trykt noen lys i dem så kan de jo brukes som lysestaker også.
Men tror dere ikke det ble igjen betongrester etter flaskeprosjektet også da. Jeg drikker alt for lite vin og hadde alt for få tomme flasker.
Hm...jeg liker betong og jeg liker studs/nagler. Hvorfor ikke lage nagler av betong? Det må da bli genialt! Evt. overkill...
Må si jeg er veldig fornøyd med betongstudsa. De skal inngå i en annen plan jeg har, så stay tuned; I'll be back!

Summary:
I have yet again made ​​useless things. This time of concrete ... one of my favorite materials. 
Wine bottles were covered in concrete. I plan to use them as vases on my outdoor dining table. 
I also made some rivets of concrete. I just wanted to see if I could and I did! And they look absolutely adorable! They will be part of another plan I have, so stay tuned; I'll be back with another cool idea ... I think ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar