søndag 6. april 2014

Helgepyssel - påskeegg...igjen...

Helgens pyssel har vært å sy påskeegg av Lille Hettys gamle jeans.




Den eneste fargen jeg har en nogenlunde ok forhold til er blå, men etter å ha hatt blå sofa i noen år, så hadde jeg lissom fått fylt mitt blå behov...inntil nå. Den blå sofaen har vært ute av huset i over et år nå, og jeg kjenner jeg savner noe blått, så da kliner jeg til med blå påskeegg.
 

Summary:
This weekend I stole my daughters old jeans and made some easter eggs of them. Just cut out egg shaped pieces of the fabric, fill with something making them a bit three dimentional ( I used a bit of wadding) and sew around. Easy peasy! 

If you are like me and don't like easter holiday decor with to much colours, check out my concrete eggs here. I'm looking forward to a colourless easter holiday :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar