søndag 23. mars 2014

Heigepyssel - kjøleskap "make-over"

Hva har jeg gjort denne helgen?

Jeg har vært utrolig kreativ og tenkt ut masse jeg vil gjøre...en annen gang, bare ikke akkurat nå. 

Det eneste jeg har fått utført er å klistre svarte dotter på kjøleskapsdøren. Det tok meg 37 sekunder, så på det området var innovasjon null problem.



For underholdningens skyld slenger jeg med et "før-bilde" -bare fordi jeg selv elsker sånne før-og-etter billedserier.
Som dere kanskje ser så var det et lite forbedringspotensiale her.

Nå ligger alt det som tidligere var klistret opp på kjøleskapet i en diger haug på spisebordet. Jeg har ikke hjerte til å kaste det, så jeg håper bare det på mystisk vis forsvinner av seg selv.


Merker jeg er rent så fornøyd med mitt "nye" kjøleskap. Ser litt ryddigere ut, men når sant skal sies så skal det ikke mye til før jeg får til det resultatet her i huset.

Kommer forresten på at jeg også har vært på BH-shopping i helgen, men når jeg tenker etter så fortjener denne happeningen egentlig et eget blogginnlegg.
Peace out!



Summary:
Super duper exciting weekend! I have put lots of black polka dot-stickers on the fridge.
Nothing can beat this weekend...ever!
Yes, you were right when you detected irony in this blog post.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar