onsdag 24. oktober 2012

Om en fake krystallysekrone og mulig paranormal aktivitet


Kan ikke skryte av de store hendelsene i livet mitt for tiden. Her rusler den fine, flate hverdagen forbi nesten uten å gjøre seg bemerket overhode. 

Det mest spennende som har skjedd de siste dagene er vel da jeg skiftet sengetøy og med mine store bevegelser klarte dissekere lysekronen over senga.

Så tok jeg endel bilder av denne adrenalinfylte hendelsen da. Sånn for å glede dere lissom.

Da jeg etterpå satt og så gjennom bildene la jeg merke til orbs. Jeg begynte se gjennnom andre bilder jeg har tatt i huset mitt, og det viser seg at det kun er på soverommet det kommer orbs tilsyne! Spooky... 

Lysekrone utsatt for aggressiv husmor.


Dokumentasjon av skadeomfang.


Orbs i hjørnet...og mellom "elgens" gevir.


Skaden vurderes til lett å kunne fikses...tror jeg.


Ingen orbs ved døren.


Kun i hjørnet hvor jeg sover...
Lysekronen er forresten fikset på dette siste bildet, og tilværelsen falt til ro.

Men jeg tenker fortsatt på de orbsene. Det er jammen flaks jeg har kjøpt en bunt salvie til å rense huset. Sånn for sikkerhets skyld. 

Mulig dere synes jeg er litt for alternativ, men jeg avfeier ingenting jeg ikke har fått bevis ikke finnes eller fungerer. Jeg er til og med åpen for Gud, politikk og proffsykling til tross for enkeltes forsøk på å føkke opp.

I tillegg til å re senger, fikse lysekroner og bekymre meg for bullshit, så har jeg lekt med DYMO'en og merket Snekker'ns instrumenter.

Vulgær spøk som overhode ikke tar seg ut.

Summary: While making my bed with large movements I accidently fucked up my fake crystal chandelier. I took a lot of pictures to document the damage, and when overlooking those pictures I notised some orbs in the bedroom. Spooky...
After fixing the candelier I dedicated the rest of the day to produce vulgar jokes using my beloved DYMO :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar