tirsdag 16. oktober 2012

Siden sist har dette skjedd...


Mamma har vært på besøk og forbarmet seg over sølvtøyet mitt. 
Her ser dere at både fat og bestikk er blitt behørlig pusset.


Fordi jeg har hatt andre mennesker enn bare sånne slaskete venninner boende på gjesterommet i kjelleren, så måtte en ny lampe og nye gardiner henges opp. Man kan rett og slett ikke la sine foreldre sove med krøllete laken hengt opp foran vinduene.

Så har jeg som ansvarlig hage-eier tatt inn sommerblomstene mine for en forsvarlig overvintring. 
Men selvfølgelig skjønte ikke disse vekstene hva som var i gjerde, så de måtte jo begynne blomstre midt oppi denne prosessen. Nå er jeg litt i villrede om hva jeg skal gjøre med situasjonen. Skal jeg ignorere blomstringen og sette dem inn på den kalde kjelleren, eller skal jeg vente til blomstrene visner og deretter plassere dem bort? 
Hærregud, for et dilemma!

Summary: Since last time this happened... 
My parents were visiting for the weekend. 
My mother made sure my silverware were polished. 
The flowers I have taken in for the winter suddenly began to flourish again... Crazy living green stuff; It's autumn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar