søndag 28. oktober 2012

Helgepyssel - lampeskjerm (nok en gang)


For et par uker siden var mamma og jeg på loppemarked. Der var jeg så vanvittig heldig å komme over denne skjønnheten:
Det er en lampeskjerm. Og det passer jo meg utmerket, for jeg sliter med en alvorlig lampedille for tiden. 

Jeg fant lampeskjermen med det samme jeg kom inn i loppelokalet, og resten av loppebesøket måtte jeg går rundt med den på hodet for at den ikke skulle klemmes til fillebiter av de tusen millioner av loppejegerne som var der. 
Alle var veldig høflige og ingen kalte meg Guran ...  iallefall ikke så jeg hørte det.

Nå i helgen har jeg koset meg med skjermen, pimpet den med litt spraylakk og svart lampeledning før jeg sånn midlertidig hengte den opp i kjellerstuen. 





Litt usikker på hvor lampen kommer til å ende opp til slutt. Tror den blir litt for liten til å kunne flytte ned i kjellerstuen på permanent basis, men enn så lenge skal den få henge.


Summary: A couple of weeks ago I went to a flea market and got this amazing lampshade. This weekend I spray painted it black and hung it up in my little basement-living room.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar