søndag 8. juni 2014

Helgepyssel - boksvaser

I skrivende stund ligger jeg utslått i pallesofaen på verandaen med AC/DC på popanlegget og kroppen full av penicillin.
Ja, det er synd i meg! Men i dag har jeg kjent energien komme tilbake og første lille prosjekt er i havn. Det var bare snakk om å spraylakke, og det må da være en aktivitet midt i blinken når man har luftveisinfeksjoner?!

Anyway...de siste tre brus/øl-boksene som ingen ennå hadde rukket ta av lukkedingsen på - altså den der som man samler på og sender inn slik at man får laget proteser av dem. Akkurat den lille dingsen synes jeg er så vakker, så den ville jeg ha med.

Så da presenterer jeg vasene mine. Med hjemmedyrkede roser i.
Med "hjemmedyrket" så mener jeg at de fortsatt velger dukke opp til tross for manglende kjærlighet og omsorg fra vertsfolket.

Nå ligger jeg bittelitt på lading for jeg har nok et prosjekt på gang...det er jo tross alt langhelg og da bør det pyssles litt ekstra. Juhuu!

Summary: I have made some vases of soda cans. Just add a layer of spray paint and... voila! A vase in my favourite colour BLACK :-)
A two minute project - also a favourite of mine...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar