torsdag 23. januar 2014

Prosjekt "gulvlegging" går sin gang...

Det begynte altså med at vi la nytt golv i kjellerstuen. Så fant jeg ut at med det samme jeg hadde tatt av listene så burde man hive et friskt strøk maling på veggene. Som tenkt så gjort. Det aller smarteste ville nok å male før man legger gulvet, men man kan jo ikke tenke på alt i riktig rekkefølge...

Nå tørker den siste malingen, og jeg ligger og ruller meg på det nye gulvet. Tror jeg sier meg fornøyd med prosjektet.

Jepp, du ser riktig, det er en glippe under listen. Den er nemlig ikke festet ennå. Jeg liker å utsette ting og kose meg underveis:-)

Og bildet er tatt med mobilen. Jeg tar faktisk ganske mange bilder med mobilen når jeg tenker meg om. Ser mange ber om unnskyldning for det samme på sine blogger, og det skjønner jeg ingenting av. Vi som gidder blogge tar jo for faen bilde av og med det vi vil, uten å måtte stå til rette for noen.

Dustinger som ber om unnskyldning!
Mulig det heller er for å poengere at de er klar over at bildet ikke er av den beste kvaliteten og at de gjerne vil framstå som litt mer perfekt enn hva de klarer være de skriver dette. Vel, da kan man ikke gjøre annet enn å føle litt sympati for dem som innehar såpass lite selvtillit at de ikke engang kan slenge med noen shitty bilder på bloggen sin uten å be om tilgivelse. Holy!

Oi, lang tirade her nede fra gulvet...

Summary:
Having finished floor in basement living room, I decided to paint the walls crisp white. 
It would look better with the new floor. 
Now I am so happy that I just lie on the new floor and roll around on it. 
It is such a beautiful room when there is no furniture here. 
I love it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar