torsdag 17. januar 2013

I det siste har jeg gjort dette...

Ja, da er julen definitivt over, men jeg har både julegardiner og "juletreet" intakt ennå. 
En liten diskusjon i går førte til at vi ikke stresser med å fjerne "juletreet" heller. Vi skal bare kle av det julepynten og la det stå ennå en stund. "Juletreet" heter nå "lampe".

Nytt år og nye prosjekt. Første prosjekt ut er furtebua mi. 

Ellers har jeg i år ikke rukket annet enn å:
...sølt grønn te på telefonen min - opp til flere ganger...

...spilt bass...


 ...skrevet ønskeliste til neste jul...


...investert i "kullsyrevannlager". Nyttårsforsettet dreier seg om å bli flinkere til å drikke vann, og å la være drikke så mye brus. Funker fjell enn så lenge...
Jeg har fått "hvit-dilla" i denne mørke vinterperioden. Vakkert!


Jeg kan også fortelle at jeg som bevisst forbruker har sendt klage til Posten i dag etter å ha mottatt posten til diverse naboer over lengre tid, og selv ikke å ha mottatt hva jeg har skullet motta. 
Jeg blir litt sånn der "ARGHH!" over sånne ting.

Nå skal jeg male litt hvitt på furtebua mi så jeg kan vise dere bilder ved neste korsvei.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar