søndag 20. januar 2013

Et prosjekt er ferdig og jula ryddet ut

Lørdagskveld (evt. natt til søndag) og roen senker seg over heimen.

Dere husker vel bordet jeg hadde hengende til tørk her.
Det er blitt malt hvitt, og bordplaten beiset grå. Overflødig beis tørkes av med et håndkle.

Skuffen har fått ny knott. Eller, knott fikk den vel ikke, det er en del av et belte. 
Hvordan resten av beltet ble brukt kan du se her
For å være 100% ærlig (og det skal man jo helst) så mangler bordet et strøk maling. 
Bare skuffen er helt ferdig...fordi jeg var så spent på hvordan håndtakløsningen min ble.

Etter at bordet ble innviet rensket jeg bort alt av jul fra samtlige kriker og kroker...og treet...

Så pyntet vil litt med en avis. Den skal symbolisere at nå er jul, glitter og glam over for denne gang, og at striskjorten henger klar i skapet og havrelefsen står på menyen.
Avisen ble en vakker duk. 
Jeg strøk den før jeg la den på bordet. Den heter Nordvestnytt, og er lokalavisa mi. Jeg er lokalavispatriot; der skrives ikke et kritisk ord, alt er feelgood-historier ispedd et og annet referat fra kjedelige kommunestyremøter.


Summary: 
I am at last finished painting my living room table. 
I think a newspaper is great as a tiny table cloth. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar