torsdag 6. februar 2014

Vår i karmen

Nå skal det sies at det i skrivende stund nok en gang snør. Også jeg som allerede har to meter høye hauger med snø i hagen! Jeg hadde egentlig forberedt meg på vår nå, men den gang ei.


I dag finner jeg stor glede i narcissene i vinduet. Om jeg bare står og ser mot dem på skrå så ser jeg ikke snøen som laver ned uttafor vinduet.
Narcisser er hardcore vårtegn...selv om man jukser litt ved å ha dem innendørs.


Og om jeg lukker kjøkkendøren så hører jeg heller ikke bannskapen til Snekker'n som holder på å operere skriver/scanner/kopimaskinen som tar opp all plass på furtebua mi.


En fin dag i fornektelsens tegn.

Summary:
It has not snowed for three days, but today it started again. I am devastated! I was mentally prepared for springtime now. Fuck it all!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar