torsdag 13. februar 2014

Lampedilla

Da har jeg byttet lamper, flyttet rundt på dem for deretter å sette dem tilbake der de sto. Jeg er utrolig opphengt i lamper for tiden. Kan det være fordi vi befinner oss i den mørke årstiden?

Vel, her kan dere se mine pimpede IKEA-lamper som henger på soverommet.


Det er i utgangspunktet helt ordinære ÅRSTID vegglamper.

Jeg savnet en litt mer romatisk stemning på soverommet ...og da er jo lampene det mest naturlige å starte med :-p
Sydde et "skjørt" av hvit tyll som jeg tredde over lampeskjermen. Synes jo dette ble helt fortreffelig, mer romantikk enn dette kan man jo rett og slett ikke drømme om :-D

Det hippie-inspirerte mønsteret på veggene er det prismekronen i taket som lager.

Så har jeg jo denne meget omtalte legolampen. Jeg har ved jevne mellomrom tatt den fram og forsøkt plassere den et sted i heimen, men den har lissom ikke passet inn noe sted. Nå tror jeg kanskje den blir stående en stund.

Som dere ser har vi fortsatt gull-studs (eller nagler som jeg har funnet ut at det heter på norsk) på veggen etter studsprosjekthelgen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar