søndag 18. august 2013

Helgepyssel - "ny" lampe

Omsider har jeg fått hengt opp min vakre, "nye" lampe. O'glede!

Riktignok er den bulkete, gammel, skeiv og har noen malingsflekker her og der, men i alt dette kaoset synes jeg den har akkurat den riktige industrielle skjønnheten jeg liker så godt. Også så fint lys det blir av den! Dette er ikke annet enn en suksesshistorie fra ende til annen.

Ja, jeg er i det positive og lett engasjerte hjørnet i dag :-)

Også lurte jeg på ... er det bare vi som har tannavstøpninger til pynt på kjøkkenet? Synes at det på en måte passer så bra med tyggeredskapskunst på et kjøkken.


Summary: 
I have finally installed my "new" lamp in the kitchen. So ugly it is beautiful! 
Have decorated the kitchen table with oranges and peaches ... and my daugthers dental casting. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar