fredag 17. mai 2013

Hurra for 17. mai!

Da jeg la meg i går kveld så fikk jeg en ide om å pynte litt på grillen vår til 17. mai.
Det var i utgangspunktet en billig kulegrill...svart og kjedelig.
Så da tok jeg fram lakkboksen igjen...mulig jeg har pådratt meg en løsemiddelavhengighet i forbindelse med lakkeringen av alle stolene.


Som dere ser så rakk jeg bli ferdig med grillen ... og den matcher bestikket jeg pimpet tidligere i uken.

Lille-Hetty kom seg i bunaden uten alt for mye strev. Verdens vakreste bunad - intet mindre.
Hurra for Nordmøre!

Kakene ble ferdig:
Low-Carb Pavlova...

...og Sooo-Carb Pavlova...

Nå er alt klart for grilling. Gratulerer med dagen til dere alle. Hipp hipp hurra!

Summary:
Today is the National Day of Norway. We celebrate by shouting "Hurra!" and dress in bunad (Norwegian national costumes). I have decorated our barbecue grill by partial spray painting it hot pink ... so that it matches the cutlery I painted on a previous occasion. 
Now we are ready to make dinner on the veranda. 
Hurrah for 17th of may!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar